Tilda Karlsson

Tilda Karlsson

fredag 5 september 2014

Idol 2015?!

Som ni kanske vet så har jag en dröm om att bli artist, eller i alla fall att få stå på en scen och sjunga inför folk.
Men hur ska man ta steget? Från att stå nere på sitt rum och sjunga och ta sig till en scen och uppträda inför folk! 
Så jag har tagit beslutet "trumvirvel" jag ska söka till idol 2015! Det ser jag fram emot, jag kanske inte går vidare men då har jag i alla fall FÖRSÖKT. Och tänk om jag går vidare? Ja då skulle jag bli riktigt grymt glad, och verkligen göra mitt bästa.  Om jag går vidare?! Då ska jag verkligen ta vara på tiden jag är där, det är ju en dröm som isåfall går i uppfyllelse. 
Och det är ett steg på vägen till att bli artist :) Så det kan bli himla spännande!

Jag tycker att alla ni där ute som har drömmar stora som små, försök uppfylla dom, om det nu är idol, högskola,kunna dansa,få den där drömkillen på fall eller vad det nu kan vara. 
INGENTING ÄR OMÖJLIGT, men man måste vilja det och kämpa hårt. Och förhoppningsvis så kommer det bli ett bra resultat! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar