Tilda Karlsson

Tilda Karlsson

tisdag 6 januari 2015

Jag är tillbaka!

Hej! Nu är det nytt år och nya utmaningar. 
År 2014 har inte direkt varit ett bra år för mig, i alla fall inte när det gäller hästarna det var en del ledsamma saker som hände. 
Det var också anledningen till att jag inte bloggade på ett tag, men nu ska det bli ändring på det!

Jag känner på mig att 2015 kommer bli ett bra år, för att:
- Det kommer förhoppningsvis en ny häst som jag kommer har mycket roligt med.
-  Jag börjar gymnasiet
- Förhoppningsvis får jag många nya vänner
- Ska höja mina betyg ännu mer
- Det var bara några saker som kommer hända detta året :D

Mina mål med 2015: 
- Sluta äta godis
- Hösten 2015 ska jag tävla i medelsvår dressyr med den nya hästen.
- Höja mina betyg, dom som går att höja.
- Skaffa fler vänner
- Att vara mer positiv till saker, om det är något som är negativt ska jag försöka vända på det och se det positiva i det.



 Men i alla fall, nu ska jag börja blogga som vanligt igen. 
När den nya hästen har kommit kommer ni att få följa med på både med och motgångar i träning och tävling. 
Jag kommer att skriva en del om mina tankar och åsikter om olika saker inom b.l.a  ridsporten. 
Jag kommer försöka filma mer när jag rider som jag sedan kan lägga upp här, jag kommer ha hiss och diss, och presenttips. 
Det var några saker, självklart får ni gärna säga till om det är något ni vill veta om mig eller om det är något särskilt ni vill att jag ska skriva om!?

Nu ska jag ut och gå med min hund, men jag tittar in här lite senare.
Ha det bra sålänge! :D




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar