Tilda Karlsson

Tilda Karlsson

lördag 26 juli 2014

Min förebild inom bloggvärlden!

Linn Olsson är min förebild inom bloggvärlden, därför att hon är bara 19 år. Hon gick ut gymnasiet med A i typ alla ämnen, hon driver en av Sveriges största hästbloggar. Har samarbete med Hööks, och hon har gjort sitt eget tävlings-kit med schabrak och luva. Som hette design by LO, det blev slutsålt jättefort!

Jag tycker att hon är en så himla cool tjej, som är duktig och vet vad hon vill. Hon har redan flyttat till en jättefin lägenhet i Göteborg, och hon har betalat ganska många av sina hästar själv, eftersom att hon har en så pass stor blogg har hon tjänat egna pengar ganska länge.

Linn är min förebild för att hon ä extremt driven i sig själv, vill hon göra något så gör hon det. Hon bestämde sig för att hon skulle gå ut med BRA betyg i skolan, vilket hon också gjorde. Hon är 19 år och hon vet redan vad hon vill göra med sitt liv, det tycker jag är grymt coolt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar