Tilda Karlsson

Tilda Karlsson

lördag 14 juni 2014

Äntligen!

Jag har vänta otåligt ända sen julafton, för det var nämligen så att i julklapp så fick jag en hund. Jag fick ett hundhalsband och mamma sa att jag fick välja vilken hund/ras jag ville, så efter mycket om och men så valde jag en blandras med Pudel och Lagotto! 
Och idag den 14:e Juni kl halv 4 så sätter vi oss i bilen, och åker till Alvesta för att hämta hem min första alldeles egna lilla hund. Han ska heta Loffe, och jag älskar honom MYCKET innan han ens har kommit ;)

Så idag är jag den gladaste tjejen på jorden, och kommer vara det en lång tid framöver! 
Och som ett plus i kanten, så blir det SOMMARLOV på tisdag. Ja vad ska man säga just nu kan livet inte bli bättre!

Ja här är han, min alldeles egna hund <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar