Tilda Karlsson

Tilda Karlsson

onsdag 25 juni 2014

Varför startar man en blogg egentligen? Och ny grej kommer komma upp på bloggen ;)

Alltså det här med att blogga det är ju faktiskt himla populärt nuförtiden, det är ju jättemånga som liksom har sin blogg som yrke(tjänar bra med pengar på den) Men vad är det som får en att börja blogga från första början? 
När jag startade min blogg=Ett liv med stora drömmar, då hade jag som mål att pusha andra att våga vara sig själva och ha båda fötterna stadigt på jorden, jag ville sprida glädje, dela mina ibland konstiga men även bra tankar, jag ville att folk skulle tycka den var rolig att läsa och ev. sprida den vidare. Det var några av alla saker jag ville med bloggen, och vill fortfarande! 

Jag startade också denna bloggen för att jag oftast tycker att det är himla roligt att skriva om mina åsikter och tankar, och vad jag håller på med om dagarna. Och på tal om det så har jag en rolig grej som jag kommer börja med här på bloggen :) 
Jag kommer nämligen att:
1. Skriva minst 3 inlägg om dagen(BRA=intressanta inlägg) 
2. Varje onsdag kommer jag skriva ett inlägg om mina förebilder, och varför dom är det.
3. En gång(ev. 2 gånger i veckan kommer jag att skriva ett inlägg om vad vi tjejer borde tänka på lite mer, och varför man ska vara nöjd med sig själv. 
4. Fjärde och sista grejen, jag kommer också att varje fredag lägga upp ett musiktips+ ett filmtips. Och även en lista på saker som jag verkligen VILL ha, eller kommer köpa! 

Hur tycker ni det låter, Bra va? Jag tror att ni mina fantastiska läsare kommer tycka att bloggen blir roligare att läsa, det är i alla fall mitt mål :)

Jag tror alltid att jag kommer att blogga, för jag vill liksom inspirera andra, att våga tro på sig själva, våga ha STORA drömmar, vem vet någon av dom kanske slår in?! ;) Jag vill att ni där andra sidan datorskärmen ska förstå hur viktigt det är att faktiskt vara sig själv, inte ha några gäng utan låt alla vara med, det är inte så stor skillnad på tjejer och killar osv... 

Och den här listan som jag skrev upp innan från 1-4 den börjar från och med onsdag nästa vecka=v.27 :)

HOPPAS ATT NI KOMMER GILLA DET!


2 kommentarer:

  1. Jag tycker det låter toppen!
    Jag skulle även vilja att du presenterade dina ponnyer på bloggen = bild och all tänkbar information om dem.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du tycker det! Det kan jag absolut fixa :)

    SvaraRadera