Tilda Karlsson

Tilda Karlsson

onsdag 18 juni 2014

Vad har jag gjort idag, och mina mål med bloggen!

Idag har jag varit ute med Loffe, mockat i stallet, kramats med mina hästar, passat min lillebror, ätit och lite till. 
Så nu är jag återigen med Loffe :) Vi ska strax gå ut, sedan när mamma kommer hem ca halv 4 så ska jag rida Marie i hagen, ev.släppa över hästarna på betet. Sedan ska jag till min bästa kompis Malin, kolla på Titanic och bara ha riktigt roligt! 

Mål med min blogg:
1. Jag vill att den ska vara rolig att läsa
2. Att ni börjar kommentera mina inlägg, och berättar vad ni vill läsa om, vad ni tycker är bra och dåligt. För om ni gör det så kan jag ändra det som inte är så uppskattat, så blir bloggen förhoppningsvis bättre.
3. Så småningom kommer jag att byta till en större blogportal, för att mitt största mål är att jag inom några år ska tjäna pengar på bloggen och att ni ska älska det jag skriver!

Ha det bra tills vi ses här nästa gång! :D

2 kommentarer:

  1. Stampå hästarna hur många du har vad du har för mål med dom ålder och nivå dom ligger på vad dom gjort innan. Om alla är dina eller bara har på foder? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Jag ska se vad jag kan ordna :)

      Radera